diumenge, 30 d’abril del 2017

Primer premi de narrativa a la nostra classe

El concurs de narrativa d'aquest any havia de tractar sobre el teatre i el primer premi del segon cicle el va guanyar el nostre amic i company Raúl amb "El meu primer amor, el teatre".
L'entrega de premis la vàrem fer al gimnàs i va ser molt emocionant.
El premi, com no, un llibre!
Enhorabona Raúl i a veure si el curs que vé ens animam tota la classe a participar!


Vos adjunt el text escrit perqué pogueu gaudir d'aquesta magnifica història contada i escrita per en Raúl:

El meu primer amor, el Teatre.


Tot va començar un dimecres de febrer plujós , quan per cert arribava una mica
tard a l´ escola perquè el meu germà s´ havia oblidat a ca nostra el llibre de
anglès i el necessitava perquè tenia un examen molt important . Vaig entrar a
la meva classe de tercer de primària just quan feien classe de llengua i qual va
ser la meva sorpresa, quan dins estava a més de na Conxi, la meva mestra, la
directora del centre. Era allí per dir-nos que nosaltres haviem estat
seleccionats per fer a final de curs una representació d´ una obra de
teatre. La majoria dels meus companys es van posar molt contents però jo, que
per cert em dic Pep, em vaig posar a tremolar de por perquè soc molt tímid.
La idea de pujar a un escenari i parlar davant d´ un munt de gent em
terroritzava.
La professora ens va donar a escollir entre tres obres de teatre: Romeu i Julieta
de William Shakespeare, el Rei Lleó o Sant Jordi i el drac. La votació va estar
molt renyida però va guanyar Romeu i Julieta. Tots els papers estaven
escollits, menys el del protagonista en Romeu. Que ningú volia fer-ho.
Jo tractava de passar desapercebut perquè no hagués d´ actuar.
Però na Vanessa, la noia més maca del món i de la qual em vaig quedar
enamorat des de la primera vegada que la vaig veure, em va demanar que jo
fos en Romeu i clar, jo no vaig poder dir-le que no perquè ella seria na Julieta.
Al primer assaig ho vaig passar molt malament però poc a poc em vaig anar
sentint més tranquil i segur. Gairebé sense donar-me compte em sabia tot el
text.
Ja s’acostava el final del curs ,tots ens sabiem els nostres papers , les
disfresses i els decorats estaven preparats. I per fí va arribar l’ anhelat i temut
dia de l’estrena . Tota la meva familia va venir a veure’m al teatre. Em feia
especial il·lusió la presencia del meus padrins materns que havien vingut des
de Sevilla per veure- me.
M’ho vaig passar superbé , amb les escenes de les baralles amb les espases i
la del petó a na Vanessa em va sortir molt bé.
Al final de l’ obra tot el públic va aplaudir i em vaig sentir molt feliç.
Em va agradar tant que m’he apuntat a classes de teatre i de gran vull ser
actor.
I el millor de tot és que na Vanessa des de llavor és la meva xicota.
                                                      Raúl Goñi


1 comentari: